Kasiinos kehtivad üldpõhimõtted ja tingimused ning sisekorra eeskirjad


Järgnevad üldpõhimõtted ja tingimused ning sisekorra eeskirjad kehtivad kõigile klientidele, kes külastavad kasiinosid Eestis.


Sisenemine

1 Kes võib kasiinosse siseneda?

1.1 Sisenemine Kasiinosse (edaspidi viitab „Kasiino“ õnnemänguteenust pakkuvale ettevõttele, mille asukohas saab hasartmänge mängida kas mängulaudades ja -automaatidel või ainult mänguautomaatidel) on lubatud vaid isikutele, kes on vähemalt 21. aastat vanad.

1.2 Kui Kasiinol on spordiennustuse ala, kus ei ole mänguautomaate ega mängulaudu, siis sinna võivad siseneda isikud alates 18. eluaastast.

1.3 Sisenemisel spordiennustuse alale ei saa koheselt siseneda mängusaali (edaspidi viitab „mängusaal“ eraldatud alale Kasiinos, kus on mängulauad ja -automaadid või muud hasartmänguvahendid). Nendele, kes soovivad siseneda mängusaali kohaldub vanusepiirang p 1.1 ja isiku tuvastamine toimub dokumentidega, mis on p 1.4.

1.4 Kasiinos kehtib seadusest tulenev kohustus tuvastada isik enne kui sisenetakse mängusaali või enne kui tehakse spordiennustus. Kasiino aktsepteerib seadusest tulenevaid isikut tõendavaid dokumente:

1.4.1 ID kaart või elamisluba;

1.4.2 Pass, sh diplomaatiline ja välismaalase pass;

1.4.3 Meremehe teenistusraamat ja meresõidutunnistus:

1.4.4 Ajutine reisidokument;

1.4.5 Pagulase reisidokument;

1.4.6 (Euroopa Liidu) tagasipöördumistunnistus ja tagasipöördumise luba;

1.4.7 Plastkaardil juhiluba, kui see sisaldab omaniku nime, fotot, omaniku allkirja või selle kujutist, sünnipäeva või isikukoodi.


1.5 Kui välismaisel isikut tõendaval dokumendil ei ole inglise keelset tõlget, on Kasiino personalil õigus paluda täiendavat isikut tõendavat dokumenti, millel on inglise keelne tõlge. Kui kliendil ei ole võimalik seda esitada, võib Kasiino keelata kliendi sisenemise mängusaali.

1.6 Klient peab esitama isikut tõendava dokumendi registreerimisel. Kui klient soovib liituda Club Rewards klubikaardiga tehakse kliendist foto. Foto tehakse ainult esimesel sisenemisel (st uue kliendi registreerimisel) ja tehakse uuesti siis kui uuendus on vajalik (kliendi välimus on oluliselt muutunud / eelmine foto oli halva kvaliteediga).

2 Sisenemise keelustamine

2.1 Kasiino võib keelustada sisenemise isikutel:

2.1.1 kes on alkoholi ja / või muude ainete mõju all;

2.1.2 kes ei saa aru ja / või ei kontrolli oma tegevusi;

2.1.3 kes segavad teisi kliente oma käitumisega;

2.1.4 kes pidurdavad Kasiino normaalset toimimist mingil muul viisil;

2.1.5 kelle riietust peab Kasiino personal vastuvõetamatuks;

2.1.6 kes on praegused või endised töötaja, sh omanikud, ettevõttes mõjuvõimuga isikud, hasartmänge korraldava ettevõtte nõukogu liikmed. Kui sellisel isikul lubatakse siseneda Kasiinosse võib neil keelata osalemast hasartmängudes vastavalt kohalikule seadusandlusele ja / või Kasiino reeglitele.


2.2 Kasiino keelustab mängusaali ja / või Kasiinosse sisenemise isikutel: 2.2.1 kelle kliendisuhe on peatatud p 27 või lõpetatud p 28 tingimustel;

2.2.2 kes on süüdi mõistetud rahapesus või terrorismi rahastamisega seotud kuritegudes;

2.2.3 kes, Kasiino hinnangul, võivad olla seotud või toetada rahapesu või terrorismi rahastamist;

2.2.4 kelle suhtes on rakendatud finantssanktsioone;

2.2.5 kes ei ole andnud hoolsusmeetmete rakendamiseks vajalikku infomatsiooni kuigi Kasiino on seda korduvalt kliendilt palunud (kehtib ainult siis kui Kasiinol ei ole võimalik rakendada hoolsusmeetmeid olemasoleva informatsiooniga).

2.2.6 Kasiinol on õigus ka muul põhjusel keelata kliendi sisenemine Kasiinosse, kui Kasiino hinnangul kliendi viibimine kasiinos toob kahju Kasiino äritegevusele või teistele klientidele.


2.3 Kasiinosse ei lubata loomi, v.a juhtkoerad ja teised treenitud abikoerad. Kasiino võib teha erandeid.

2.4 Relvaga (tulirelv, gaasipüstol, külmrelv, elektrišokipüstol jmt) Kasiinosse sisenemine on keelatud.

2.5 Klienti, keda ei lubata siseneda ühte kasiinosse võib keelata siseneda ka teistesse Kasiino kaubamärgi all tegutsevatesse kasiinodesse nt „Olympic Casino“, „Casino Malta by Olympic Casino“,.

3 Enesevälistus

Klient saab lisada ennast hasartmängusõltuvuse korral enesevälistusnimekirja Internetis Maksu- ja Tolliameti e-teeninduses e-MTA või kirjutades avalduse kas Maksu- ja Tolliametis või Kasiinos. Selle taotlusega keelustatakse kliendi sisenemine kõigisse Eestis asuvatesse kasiinodesse. Klient saab valida enesevälistusperioodi vahemikus 6 kuni 36 kuud. Enesevälistusnimekirjast kustutamiseks tuleb teha eraldi taotlus pärast valitud enesevälistusperioodi lõppu. Rohkem informatsiooni enesevälistusnimekirjaga liitumiseks saab Maksu- ja Tolliameti kodulehelt https://www.emta.ee/et/eraklient/maa-soiduk-mets-hasartmang/hasartmangude-mangimise-piirangu-seadmine .


© „Club Rewards“ kaart

4 Kliendid saavad liituda Olympic Casino Club Rewards klubikaardiga (edaspidi „Club Rewards“) Kasiinos.

5 Club Rewards’is on viis taset ning neid on võimalik saada vastavalt kliendi tegevusele Kasiinos. Tasemed on Boonus, Pronks, Hõbe, Kuld ja Teemant, iga ühel erinevad boonused ja privileegid.

6 Club Rewards kaarti antakse ainult füüsilisele isikule. Boonuspunktid ja tasemed ei ole üle kantavad teistele Club Rewards kaardi omanikele.

7 Rohkem detaile Club Rewards’ga liitumise ning kasutamise kohta saab Club Rewardsi üldpõhimõtetest ja tingimustest. Neid üldpõhimõtteid ja tingimusi muudab Kasiino ja nendega on võimalik tutvuda Kasiino kodulehel. Personal saab need avada Kasiino arvutites.

§ VIP ruumi reeglid

8 VIP ruum on saadaval ainult Olympic Park Casinos.

9 VIP ruum on eraldatud ala mängusaalis, mis pakub rohkem privaatsust ja võimalust mängida kõrgemate panustega.

10 Ainult Club Rewards tasemega Kuld ja Teemant klientidel on lubatud siseneda VIP ruumi. Kasiino võib teha erandeid.


Toidu ja joogi tarbimine

11 Kasiinos võib tarbida ainult neid tooteid, mida seal pakutakse ja müüakse. Kõik teised tooted tuleb jätta garderoobi (v.a kliendi personaalsed tubakatooted).

12 Kasiino ei serveeri toitu ja jooke suitsetamise alal.

13 Suitsetamine ja e-sigareti kasutamine on lubatud ainult suitsetamise alal.


Kliendi käitumine, vastutus ja kaebus

14 Kliendi käitumise üldised reeglid

14.1 Solvavat keelekasutust ja ebaviisakat käitumist teiste klientide või Kasiino personali suhtes ei tolereerita. Kasiino personalil on õigus paluda kliendil Kasiinost lahkuda ja õigus kehtestada piirangud / lõpetada kliendisuhe lähtuvalt p 27 / 28.

14.2 Kasiino jätab endale õiguse kõigi klientide mugavuse tagamiseks paluda kliendil lõpetada mobiiltelefoni kasutamine, kui Kasiino personal leiab, et see on segav teistele klientidele või ohustab turvalisust.

14.3 Kasiino personalil on keelatud klientidelt vastu võtta esemelisi kingitusi (v.a lilled). Jootraha vastuvõtmine on lubatud.


15 Filmimine ja pildistamine

15.1 Filmimine ja/või pildistamine on lubatud ainult sel juhul kui ei pildistata / filmita Kasiino personali ja teisi kliente ja/või filmimine / pildistamine toimub kindlaks määratud alal.

15.2 Kui on kahtlus, et eelneva reegli vastu on eksitud, on Kasiinol õigus piirata või keelustada kliendi õigust panustada ja viibimist Kasiinos. 15.3 Kasiino ei võta kasutusele meetmeid p 15.2, kui klient nõustub vabatahtlikult näitama Kasiino personalile Kasiinos tehtud pilte ja videoid oma nutiseadmetes ja klient on nõustunud jäädavalt kustutama pildid mis olid tehtud vastuolus käesolevate eeskirjadega.


16 Kliendi kaebused

16.1 Kliendi kaebused, küsimused, väited jne Kasiinole (personal, mängud, mänguaparaadid, tehingud, otsused jne) võib teha suuliselt kasiinojuhile / teenindajatele. Kui ühemõtteline ja vastuvõetav lahendus ei ole koheselt võimalik, peab kaebused, küsimused, väited jne Kasiinosse jätma taasesitatavas vormis. Kõigile sellistele kaebustele vastatakse 15 päevaga, andes kas lõpliku lahenduse või teavitatakse klienti, kui on lahenduse andmiseks vajalikud lisategevused. Kõik Kasiino vastused on lõplikud ning ei kuulu Kasiinos edasi kaebamisele. Kui klient ei ole Kasiino vastusega rahul, on kliendil võimalik esitada nõue vastavatele ametkondadele.

16.2 Teenindajatega seonduvad kaebused võidakse edastada kasiinojuhile, kuid neid ei või klient mitte mingil juhul isiklikult lahendada.

17 Vastutus ja aruandlus

17.1 Kliendid vastutavad kõigi oma isiklike esemete ning Kasiino rahaliste vahendite (plaqued, žetoonid, ticketid ja sularaha) eest. Kasiinol ei lasu mingit kohustust uurida, tagasi maksta või asendada ühtki kadunud, kaotatud või maha jäetud eset ja ei ole vastutav valveta jäänud isiklike esemete või Kasiino rahaliste vahendite eest.

17.2 Kasiino vara lõhkumine või kahjustamine dokumenteeritakse ja selle tekitanud isikut kohustatakse tasuma tekitatud kahju eest.

17.3 Klient kohustub teavitama Kasiinot kui märkab õigusevastaseid, illegaalseid või pettusega seotud tegevusi, mida teostavad Kasiinos teised kliendid ja / või Kasiino personal. 17.4 Klient teavitab tegevustest, mis on kirjeldatud p 28.1.2 ja 28.1.3 Kasiino juhtkonda / personali või täidab vormi https://oeg.whistleblow.online/. Kasiino tagab kliendi anonüümsuse. Teatis peab sisaldama tegevuse aega, kohta ja kirjeldust.

Maksed ja kasiino rahalised vahendid

18 Kasiino rahaliste vahendite soetamine

18.1 Maksete sooritamiseks võib klient osta Kasiinos kasiino rahalisi vahendeid (žetoonid, plaque’d ja ticketid).

18.2 Kasiinos ei saa maksekaardilt, valuuta eest ja boonuspunkte välja võtta sularahas

18.3 Kasiino rahalisi vahendeid saab osta:

18.3.1 sularaha maksega;

18.3.2 pangaülekandega;

18.3.3 maksekaardi tehinguga.


18.4 Makstes maksekaardi või sularahaga või võitude välja maksmisel on Kasiino personalil õigus küsida isikut tõendavat dokumenti - selgitatud p 1.4.

18.5 Kasiino võib piirata konkreetsetel klientidele kasiino rahaliste vahendite soetamist lähtudes Kasiino otsusest. Ajutisi piiranguid võidakse seada ajaks kui teostatakse täiendavate hoolsusmeetmete rakendamist (näiteks kui selgitatakse välja kliendi rahaliste vahendite päritolu).

18.6 Kasiino ei aktsepteeri krediit- või deebetkaarte, mis on väljastatud ettevõtetele (juriidilistele isikutele).

19 Võitude väljamaksmine

19.1 Lauas saadud võidud makstakse välja isikule, kes tegi panuse. Kassas makstakse võidud välja isikule, kes esitab kasiino rahalised vahendid kassiirile. 19.2 Võite välja makstes on Kasiino personalil õigus küsida isikut tõendavat dokumenti, mis on täpsustatud p 1.4.

19.3 Võidu väljamakseid võib teha kliendile ülekandega pangakontole või sularahas.

19.4 Kui klient taotleb võitude väljamakset sularahas, peab klient kontrollima kupüürid enne kui lahkub kassast. Edasisi kaebusi pärast kassast lahkumist ei arvestata.

20 Alus väljamaksetest või kasiino rahaliste vahendite soetamisest keeldumiseks

20.1 Klient võib kasutada ainult oma rahalisi vahendeid või kasiinolt soetatud rahalisi vahendeid. Kui klient kasutab kellelegi teisele kuuluvaid rahalisi vahendeid või kasiino rahalisi vahendeid, mida ei ole tema soetatud, siis peab klient sellest teavitama Kasiino personali. Kahtluse korral ja / või teadmise korral, et klient kasutab kellegi teise rahalisi vahendeid või kasiino rahalisi vahendeid, mida klient pole ise soetanud, võib Kasiino personal peatada rahalised tehinguid kliendiga selleks ajaks, millal uuritakse olukorda ja / või vajalikud tegevused on tehtud (nt kasiino rahaliste vahendite tegelik omanik tuleb kassasse).

20.2 Mänguautomaadi või teise seadme rike, mida kasutatakse hasartmänguks, tühistab rikkega seotud võidu.

20.3 Kõik võidud, mis on saadud „Olympic Casino“ mängureeglite ja nende Kasiino üldpõhimõtete ja tingimuste ning sisekorraeeskirjade rikkumisel on kehtetud. Kasiino jätab endale õiguse keelduda väljamaksest kuni on uuritud situatsiooni, kus kahtlustatakse ebaõiget võitu.

20.4 Lisaks võib Kasiino keelduda väljamaksetest, kui:

20.4.1 on rahapesu või terrorismi rahastamise kahtlus;

20.4.2 klient tagastab ticketi, plaque või žetooni, millega ei ole teostatud hasartmänge.


20.5 Kui Kasiino mõistlikest püüdlustest hoolimata pääseb enesevälistus nimekirja kuuluv isik Kasiinosse, sel ajal kui enesevälistus on kehtiv, ei ole Kasiino vastutav tekkinud kahjude eest ja ei ole kohustatud täitma võitude väljamaksmise kohustust.

Hasartmängu reeglid


21 Kõik hasartmängu reeglid on kehtivad kõigile klientidele. Kliendid saavad tutvuda Hasartmängu reeglitega Kasiino kodulehel.

22 Panuseid saab teha vaid kasiino rahaliste vahenditega, mis on igale mängule vastavad. Kõigil mänguautomaatidel on võimalus teha panuseid sularahaga, aga kõik võidud makstakse välja vastavalt mänguautomaadist välja prinditud ticketile.

23 Keelatud on kasutada hasartmängu mängimisel meetodeid või abivahendeid, mis võimaldavad endale või teistele hasartmängus eelise loomist või mängu tulemuse selgitamise juhuslikkuse takistamist.

24 Kasiino personalil on õigus läbimõeldud otsuse põhjal paluda kliendil mängida kindlas mängulauas või mänguautomaadil, ja / või lõpetada mängimine üheaegselt kõigil mänguautomaatidel või -laudadel. Klient peab koheselt sellisele palvele kuuletuma.

25 Kasiino ei garanteeri kõigi mänguautomaatide või -laudade kättesaadavust ja kliendil ei ole õigust paluda Kasiinolt kindla mänguautomaadi või -laua võimaldamist.


Limiidid, kliendisuhte peatamine, lõpetamine ja nõustamine

26 Limiidid

26.1 Kasiino võib seada piiranguid individuaalsetele klientidele kasiino rahaliste vahendite ostmisel või panuse suurusele lähtuvalt Kasiino otsusest või kliendi palvest. Ajutisi piiranguid võidakse seada selleks ajaks kui teostatakse täiendavate hoolsusmeetmete rakendamist (nt kui selgitatakse välja kliendi rahaliste vahendite päritolu).

26.2 Piiranguid võib seada 24 tunniks, 1 nädalaks, 1 kuuks või ka pikemaks, lähtuvalt situatsioonist ning Kasiino kaalutlusõigusest.

26.3 Kasiino teavitab klienti koheselt piirangute seadmisest.

26.4 Kliendil on õigus teha päring, et Kasiino põhjendaks piirangute seadmist ja Kasiinol on kohustus seda teha lähtuvalt p 16 toodud korrale.

26.5 Piirangud ei hakka kehtima enne, kui need on heakskiidetud (suuliselt või kirjalikult) tegevjuhi või tema määratud isiku poolt.

27 Kliendisuhte peatamine

27.1 Kasiinol on õigus piisava kahtluse korral peatada mängija õigus siseneda mängukohta ja / või mängida hasartmänge kõigis kasiinodes, mida opereeritakse kaubamärkide all „Olympic Casino“, „Casino Malta by Olympic Casino“, ja „Olybet Sports Bar“ määratud ajaks.

27.2 Piisavaks kahtluseks loetakse, kuid mitte ainult, järgnevad juhud:

27.2.1 klient segab teisi kliente ükskõik mis moel;

27.2.2 klient on ülemäärase alkoholi ja / või muude ainete mõju all;

27.2.3 klient keeldub Kasiino personali seaduslike käskude täitmisest;

27.2.4 üldine korrarikkumine ja ebaviisakas käitumine teiste klientide või Kasiino personaliga;

27.2.5 kliendil on hasartmängusõltuvusele viitavad tunnused ja mängib hasartmängu viisil, mis tekitab selle, et klient mängib vastutustundetult üle oma võimete, mis on omakorda kahjulik tema finantsolukorrale.

27.2.6 Teised põhjused, mis mõjutavad negatiivselt Kasiinot, personali või kliente.


27.3 Kliendisuhte peatamise otsustab vaid Kasiino ning selle võib seada 24 tunniks või ka pikemaks.

27.4 Kliendil on õigus teha päring, et Kasiino põhjendaks piirangute seadmist ja Kasiinol on kohustus seda teha lähtuvalt p 16 toodud korrale.

27.5 Õiguste piirangud ei hakka kehtima enne, kui need on heakskiidetud (suuliselt või kirjalikult) Country Manager’i või tema määratud isiku poolt.

28 Kliendisuhte lõpetamine

28.1 Kasiino saab ühepoolselt ning määramatuks ajaks keelustada klientidel külastada ühte või kõiki Kasiinosid, mida opereeritakse kaubamärkide all „Olympic Casino“, „Casino Malta by Olympic Casino“ ja „Olybet Sports Bar“ ja / või lõpetada „Club Rewards“ lojaalsusprogrammis kliendisuhe edasi kaebamise võimaluseta järgnevatel põhjustel:

28.1.1 korduvad rikkumised (2 või rohkem) käesoleva Kasiino üldpõhimõtted ja tingimused ning / või sisekorraeeskirjad ja / või mängureeglite vastu kolme (3) kuulise perioodi jooksul;

28.1.2 rahapesu või terrorismi rahastamise kahtlus; 28.1.3 meetmete ja / või tehniliste abivahendite kasutamine, mis on kirjeldatud p 23;

28.1.4 ebaausate hasartmängu praktikate kasutamine nagu kirjutatud Mängureeglites;

28.1.5 tahtlikult tekitada kahju Kasiino varale või aladele.

28.1.6 Teised põhjused, mis on kirjeldatud kohalduvas seaduses.


28.2 Kliendisuhte lõpetamine ülal toodud põhjustelt tähendab, et pettusega saadud võidud loetakse kehtetuks. Kasiino ei maksa välja võite, mis on saadud pettuse teel.

28.3 Kliendile keelu kehtestamine ühes või mitmes Kasiinos ei mõjuta automaatselt online hasartmängu kontot, mis kliendil võib olla Olybetis. Väljaarvatud juhul kui kliendisuhe lõpetatakse rahapesu ja / või terrorismi rahastamise kahtluse või muu kriminaalse tegevuse tõttu.

28.4 Kliendil on õigus teha päring, et Kasiino põhjendaks piirangute seadmist ja Kasiinol on kohustus seda teha lähtuvalt p 16 toodud korrale.

28.5 Õiguste piirangud ei hakka kehtima enne, kui need on heakskiidetud (suuliselt või kirjalikult) Country Manager’i või tema määratud isiku poolt.

29 Nõustamine

29.1 Kasiino annab endast parima, et pakkuda oma klientidele parimat kogemust samal ajal kasutades vastutustundliku hasartmängu põhimõtteid, et hasartmäng ei mõjutaks kliente negatiivselt.

29.2 Sellest hoolimata vastutab iga klient oma hasartmängu strateegia ja otsuste eest. Kasiino ei vastuta ühegi kahjuliku mõju eest, mis võib olla tekkinud hasartmängust.

29.3 Kliendid võivad küsida Kasiinolt hasartmängu sõltuvuse teemalisi nõustamise materjale. Kasiino jagab kliendile asjakohaseid materjale ja kui klient soovib, aitab seada enesevälistuse kliendi määratud perioodiks, kuid mitte vähem kui kuueks (6) kuuks.


30 Järelevalve


30.1 Kasiinos üldiselt ja kindlatel aladel (mängulaudades, mänguautomaatide alal, kassas jne) on pidev salvestav videovalve nagu on määratud seadusandluses ja turvalisuse nõuetes.

30.2 Järelevalve eesmärk on kaitsta klienti nii rahalise kui mitterahalise kahju eest, et avastada personali ja klientide pettusi ja järgida kohalduvaid seaduse nõudeid.

30.3 Järelevalvega kogutud andmete ja salvestuste kasutamine on reguleeritud seadusandluse ja meie Privaatsuspoliitikaga, mis on kättesaadav leheküljelt https://olympic-casino.ee/et/privaatsuspoliitika .


31 Lõppsätted


31.1 Neid Kasiino üldpõhimõtteid ja tingimusi ning siseko